onsdag 11 januari 2012

Testar!

I veckan har jag fått hem några prova på kuponger eftersom jag är med i smartson.
Jag är ju även med i buzzador men allt jag anmäler mig till kommer jag ju aldrig med i så det är ganska trist med buzzador nu för tiden tycker jag när man aldrig kommer med i kampanjerna.
Dock kommer  jag oftare med i smartsons kampanjer vilket ju är super!

Idag har jag hämtat ut en juice från Rynkeby samt en kyld desserter från Ekströms som jag ska testa.
Visst ser det mumsigt ut!

Juicen anmälde jag mig till för ett bra tag sedan och kom med men jag fick aldrig nån kupong, det visade sig att posten hade varit slarviga så därför fick jag nu en ny kupong där jag kunde hämta ut 2 stora paket juice trots att kampanjen redan gått ut och därför behöver jag inte heller lämna omdömmen  m.m på den.Nu hade de bara en sort på Ica här i stan så jag har fortfarande en juice kupong kvar som jag ska se om jag hittar nån annanstans. Det är nästan 2 liter så det är inga småpaket direkt! Visst är det bra!! Ja det tycker i alla fall jag!

Pannacottan ska jag ta och kanske testa till helgen nu när barnen är här, visst ser de goda ut båda 2! Kanske söndagsefterrätt??

Kram Malin

1 kommentar:

Anne sa...

Visst är det tråkigt att vara en buzzador, som du säger, man kommer ju aldrig med i någon kampanj. Nä, desto roligare med Smartsom. Jag har också varit med i massor av deras kampanjer, små som stora. Pannacottan måste du lämna omdöme även här. Är sugen men man undrar ju om den är god..

Kramizar