söndag 1 januari 2012

120101

Ja så var årets första dag till ända.
Ledigheten vid jul har varit alldeles för kort tycker jag.
Idag har jag faktiskt inte gjort någonting alls.
Kollat på tv, scrappat lite, skypat med Ullis och bara varit.

Jag kan inte påstå att jag ser fram emot att börja jobba...
Jag ser INTE fram emot att behöva börja jobba heltid igen....
Det måste hända nåt på den fronten, kanske får jag ta kontakt med Anders igen så han får hjälpa mig att hitta nåt??

Dax att ta tag i maten och börja äta ordentligt så jag slutar vara så oerhört trött hela tiden oxå, mer frukt och grönt och verkligen se till att få i mig frukost och i alla fall ett mål lagat mat om dagen.Jag slarvar alldeles för mycket som det är nu.

Hoppas 2012 ger nya bra tider!
Nu ska jag sova så jag "orkar" jobba imorgon....
Kram och sov gott!

Inga kommentarer: