söndag 15 januari 2012

I fredags...

...var det som ni vet Fredagen den 13:e.
Hur gick det för er?
Här gick det inget vidare kan jag säga.....
Först hade jag punka på däcket när jag kom ut på morgonen och skulle åka till jobbet:
Skulle ringa till jobbet och säga att jag var sen MEN där va det nåt strul med växeln så det gick inte att komma fram, nåja jag fick gå men på vägen kom Linda farandes lite sent så jag vifta som en galning för att få stop på henne och fick lift så i tid kom jag till slut!

Väl hemma på eftermiddagen blåste det ju så hemskt så 2 av mina vindskivor blåste ner med ett brak från taket...
Den ena satt som ett spjut i gräsmattan och den andra låg kvar på "taket" så det var bara ut och putta ner den och sedan lägga in dessa i garaget så den på taket inte skulle blåsa iväg nån annanstans.
Tjoho vilken bra fredag..
dax att jaga nytt däck till bilen då....
Kram Malin

1 kommentar:

Anne sa...

Oj, ingen rolig dag..!!! Gå in till mig och se hur knasig dag jag hade..;-P

Kram