lördag 7 januari 2012

kökskaos?? ;o)

Ja det råder inte bara källarkaos här utan även kökskaos.
Hela denna ledighet har jag huserat i köket och hållt på att scrappa.
Jag har scrappat för Kristinas scrapbooking som jag jobbar för dessa dagar, det är så skönt att kunna ligga lite före där!
Och nu har jag jobbat in nästan hela nästa vecka oxå, ska bara göra klart ett alster och det hoppas jag blir klart imorgon.Känns skönt!
MEN det mindre roliga är ju att det ser mindre kul ut i köket.....
VAD JAG LÄNGTAR till den dagen då jag har ett EGET pysselrum som jag bara kan stänga dörren om ( notera att jag menar Jeppes rum...)
Ska försöka röjja lite i köket imorgon när jag är klar med min Lo men helt rent kommer det ju inte bli eftersom jag kommer fortsätta i veckan och jobba mera......men kanske så vi i alla fall kan sitta och äta vid middagsbordet vore ju en fördel...fniss...

I veckan fick jag en tv av min jobbarkompis, den strular när man ska starta den så de tänkte kasta den men jag fick den om jag ville så får jag se om den funkar och vad som är fel kanske går det att fixa? Annars så är det bara att kasta den.
Idag har vi kopplat in den här och den hoppade igång direkt.Dock när jag senare kom åt fel knapp och stängde av tv,n så kunde jag knappt få på den igen.SÅ vi får se om den blir kvar eller inte eller om vi kan luska vad som är felet.
I alla fall funkar den super när den är på.
Tills vidare är ju t.o.m vi lite moderna här nu då när vi har en platt tv i huset. ;o)
Nåja jag testar en vecka så får vi se vad jag tycker.
Nu ska jag sova!
Kram Malin

1 kommentar:

Maries Pyssel och Jul sa...

Kul att du hunnit scrappa lite, det har jag också gjort. Roligt roligt!