fredag 24 augusti 2012

Sliter mitt hår!!!

Ja idag blir jag helt galen! ;o)
Först ett erkännande, ja jag är lite addicted to Instagram....
Igår uppdaterade jag alla mina appar, bl.a Instagram...
idag när jag vill lägga upp ett kort, tror ni att det vill funka?? NEJ självklart inte!
Den har nu tagit in så jag även kan välja mina andra sidor på FB och lägga upp bilder till, detta funkar efter lite bökande men min PERSONLIGA vägg, nej där vill den inte alls lägga in några bilder!
SÅ frustrerande!!
Har varit inne och kollat lite på inställningar men nej jag hittar inte varför den helt plötsligt INTE vill lägga upp på min vägg!
Sånt här gör mig fullständigt galen!

Vad var det jag ville visa då??
Jo dessa UNDERBARA rariteter!!
VISST ÄR dom väl bara helt UNDERBARA!!??
Dessa har legat nere i min källare i flera år.
Nu har mina andra hemtelefoner krånglat och går inte ringa i så jag tänkte jag tar upp och testar dessa.
2 av dom har ton, den gröna är tyvärr "död", kanske går det laga den?
MEN ni ska inte tro de gick att ringa i.När man börjar slå tele numret så ska ju tonen sluta vilket den INTE gör...snyft..Kan det vara för att jag har bredbandstelefoni??
Jag menar de BORDE ju gå att fortfarande ringa med??

Jag skulle ju bli ÖVERLYCKLIG om jag fick ha min fina röda telefon framme om inte annat!!

Och mitt instagram ser bara ut såhär:
Någon själ som kanske har en aning om vad jag ska göra för att kunna posta på MIN vägg igen??

Kram Malin

1 kommentar:

Åsa72 sa...

Sorry Malin, men jag har ingen aning om hur sånt funkar. Däremot fick jag höra av dottern som oxå kör med instagram att om man uppdaterar den appen så börjar den krångla. Ingen hjälp och tröst direkt, men du är inte ensam om problemet... Hoppas nån annan kan hjälpa dig!
Ja du, vilka klassiker du har där, det var något speciellt med de telefonerna. Vet inte hur många gånger jag var på väg att ringa 'hemliga kärleken' men inte drog snurran ända till slutet, och bara stod där med skälvande hand och bultande hjärta. Tack för att du påminner mig om den 'gamla goda tiden' med knorriga sladdar som var nästintill omöjliga att lösa.☺
Kram Åsa (aka Åsa72 på pyssel.net)