söndag 12 augusti 2012

Inköp...

Ja nu var det ju vardag igen.
Igår var jag hos in farmor en sväng och på gatan längre ner fick jag se en LOPPIS skylt och sjävklart så var jag ju tvungen att springa ner och se vad de hade att erbjuda.De höll på att plocka in allting men jag fick ändå ögonen på ett bra förvaringsskåp.Så på ren impuls så köpte jag på mig denna och idag var vi och hämtade hem den, jag hade nämligen varken pengar eller ens en aning om igår om jag skulle kunna få hem den. ;o)
Tanken är att denna ska bli vit och ev kommer jag ha den som garnskåp, någonstans när jag vet vart jag ska ha den...fniss...Blir det inte garnskåp blir det ett scrapbookingskåp...vi får väl se sen n'r det är klart och VART jag ska få plats med den.

Innan semestern precis så köpte jag även en annan byrå, har ingen kort på den innan jag skruvade isär det men här är några bilder på hur det ser ut just nu, detta ska oxå målas vitt och är nu klart för målning....


Blir nog fint när det är klart, detta är tänkt att stå i vardagsrummet och då kommer jag inte ha på överdelen då jag måste ha tv;n på så överdelen till byrån ska jag måla lite senare hade jag tänkt när jag är klar med allt det andra.
Fortsättning följer...

Kram Malin

2 kommentarer:

Gittans Pysselsida sa...

Ååå...nu blev jag avundsjuk!!..både på skåpet men framför allt på byrån...kommer att bli jättefint.
Kram Inga

Anne sa...

åååå, det kommer att bli sååå snyggt..!!! Jag har en skänk som följt med mig sen en 25 år tebax och förra året blev den vit med mörkbetsad toppskiva, samma som mitt köksbord och det blev jättebra. Dessutom älskar jag när man kan göra nytt av sitt gamla.

Kram