lördag 25 augusti 2012

Det går frammåt...

...sakta men säkert! ;o)
Ni vet mina telefoner, från igår... De GÅR att använda!!
Jag glömde dra ut kontakten till den röda telefonen igår när jag hållit på att prova här fram och tillbaka och döm om min förvåning när det nån timma efteråt började RINGA i telefonen!!! :-o

Här flög man upp ur stolen och svarade i telefonen och VISST gick det ringa TILL telefonen!!
Dock går det fortfarande inte ringa UT men nu kan ju folk få tag på en som ringer hit i alla fall!! Alltid ett steg i rätt riktning så nu får den röda fina telefonen stå framme här tills vidare!

Jag verkligen GILLAR dessa och är så glad över att jag VÄGRAT göra mig av med dom trots att jag inte vetat om de funkat eller ej!

Idag är det PYSSELDAG som gäller för mig här i huset. Lugnt och skönt och bara massa scrapbooking nu på dagen.Är tvungen att jobba ikapp för några butiker som jag jobbar åt.

Nästa vecka, på söndagen, då drar jag nämligen UTOMLANDS en vecka! Är lite nervös eftersom jag ska resa ENSAM och det är första gången nu på 14 !!!! år som jag faktiskt flyger! Det var ett tag sen sist med andra ord!

Ha en härlig lördag!!
Kram Malin

1 kommentar:

Gittans Pysselsida sa...

Såå kul att telefonen funka....den röda är ju såå läcker.
Det kommer att gå så bra med resan...!! Ha det trevligt
Kram