onsdag 22 augusti 2012

Kläder!

Ja ÄNTLIGEN har jag handlat lite kläder TILL MIG SJÄLV för en gångs skull!
Var in till Skövde igår och skulle byta en onepeace till Amanda och slank in på H&M och döm om min förvåning när jag faktiskt hittade hela 4!!!! toppar till mig själv, till helt överkomligt pris...så vad sjutton, klart man får slå till!
Dom är väldigt fina på och passar jättebra till mig som är så kort, om jag får säga det själv!

I måndags var jag oxå inne i Skövde med mamma för att fixa lite ärenden och handla mat, slank in på KappAhl och hittade de finaste onepeace jag sett så jag var TVUNGEN att handla varsin till barnen....Tur att barnbidraget hade kommit!
Men det ska inte vara lätt att fota dom.....





Hmm nåja till slut så lugnade de ner sig. ;o)
Nu är det dax att hänga lite tvätt igen.
Kram Malin

Inga kommentarer: