söndag 26 augusti 2012

Jobbardag!

Idag och inatt får jag ju säga eftersom kl är GANSKA mycket nu ( jag jobbar ju natt på veckorna så...) så har jag haft en jobbardag för scrapbookingföretagen som jag jobbar åt.Måste jobba ikapp en massa alster nu innan jag ska åka så att det är klart och jag har ju bara en vecka på mig!
Det är VÄLDIGT roligt även om jag känner att tiden tryter väldigt mycket för tillfället.

Imorgon tänkte jag hämta resväska osv hos mamma och börja förbereda min packning, usch veckan kommer gå skitfort känner jag och vips ska jag iväg. SÅ nervös men men allt får lösa sig helt enkelt. Jag är inte en person som tycker om att resa ensam eftersom jag inte bara tar kontakt med massa främmande människor sådär så det kommer nog bli lite ensamt att resa, men desto roligare när jag är framme!!

Har mycket att stå i i veckan då vi även ska ha kalas för sonen på lördagen, men det är tur det går att KÖPA kakor! ;o)

Kram Malin

Inga kommentarer: