lördag 7 juli 2012

Slöjdmässa i Hjo 2012

Idag tog jag mig en liten tur ner till årets slöjdmässa här i stan.
Kul att gå och kika på vad alla har skapat.Är ju inte så många stånd som det var för några år sedan och det tycker jag är lite synd faktiskt för jag gillar ju när det är MASSOR att kika på.
En del vill inte att man tar kort och en del är jättegulliga och låter en ta någon bild.Finns så mycket fint att se och personligen så tycker jag det är superbra reklam för dom om det kommer ut bilder i bloggar osv.Men alla är vi ju olika. ;o)
Här är några få foton som jag tog ( man känner sig ju lite nördig när man springer där med kameran i högsta hugg....)
Hon med blommorna måste ju bara vinna som årets utställare, vilka kreationer hon gjort av bröddeg!! Helt fantastiskt!
Jag visade ju även några bilder förra året från slöjdmässan som ni kan se HÄR, dessa utställare var här även i år med lika fina saker!
Kram Malin

1 kommentar:

Anne sa...

Herregud! Det hade ju varit värt att åka till Hjo och titta, det märker jag ju..!!!

Kram