fredag 13 juli 2012

Hamnfest!

Oh så trött jag är idag.
Upp tidigt för vi måste gå till tandis med sonen , de ringde igår och han fick ett återbuds tid eftersom vi missade att gå i måndags när han hade sin tid.Bara undersökning som tur är, men i alla fall.

Är trött idag, igår var det hamnfest här i stan så vi var där nere och kikade i några timmar.Såg bl.a Timotej uppträda men innan Ulrik Munter kom på scenen så gick den här mamman hem och barnen fick stanna själva med sina kompisar som de hade försvunnit med sedan länge.Men de kom hem direkt efter att han hade spelat.Vädret var lite sisådär.Ena stunden lite sol och fint och nästa svarta moln, regn och hagel.Så precis innan Ulrik skulle spela kom det sånt skyfall så även om jag hade paraply var jag plaskvåt upp till knäna på mina byxor. ;o) Men det är väl "festivalväder" kan jag tänka mig? ;o)

Nåja här kommer ett gäng bilder från Hjo Hamnfest 2012, 1:a dagen...det är nämligen fortsättning på Hamnfesten idag med!























Har ni sett denna med den dubbla regnbågen jag fick oxå över scenen?? Snyggt tycker jag. ;o)
Jag filmade en liten snutt oxå så kika gärna på den snutten om ni vill!


Kram Malin

4 kommentarer:

Gittans Pysselsida sa...

Tack för besöket på eran Hamnfest...Trevligt!!
Synd att vädret är så hopplöst...här också!
Ha det gott ändå!
Kram

Unknown sa...

Trevligt. Gilla det!

Anne sa...

Ser himla kul ut...;-) Något för min lilla stad kanske. Tror iof att kulturkalaset i Gbg drar mera..

Kram

Anne sa...

Ser himla kul ut...;-) Något för min lilla stad kanske. Tror iof att kulturkalaset i Gbg drar mera..

Kram