onsdag 11 juli 2012

Så hade man äntligen semester, på riktigt!

Ja så var då den efterlängtade semestern här.
Kan inte påstå att vi har haft jättetur med vädret hittills MEN idag har det i alla fall inte regnat!
De 3 första dagarna har jag mest gått och småpysslat här inne, ungarna leker med kompisar och jag virkar.
I helgen är det Hamnfest här i HJo med start imorgon, det ska vi givetvis ta oss ner på!
Kommer nog bli väldigt mycket folk!

Saknar ju tiden då vi hade midsommarfirande här i stan, men kanske kan detta ersätta det som  vi hade då med midsommarbasaren? Vore ju kul.Men midsommarfirandet får gärna komma tillbaka det med tycker jag! ;o

Mina nya sportkläder har kommit som jag beställde, allt utom tröjan.Sportbehån va inte bra så den ska jag skicka tillbaka men skorna behåller jag.Har beställt en nu sportbehå nu i en annan modell, hoppas den är bättre!
I måndags var jag ute på min första semesterpromenad, igår blev det inget då det både spöregna och åskade här men idag är jag på´t igen!
gott!
Kram Malin
Ha det

Inga kommentarer: