fredag 29 juni 2012

Nu JÄKLAR! ;o)

Ja nu JÄKLAR säger jag..för att få lite mer motivation till TRÄNINGEN, dvs mina promenader än så länge så var jag idag inne och beställde lite nya träningskläder! Med tanke på att mina skor är 6-7 år gamla MINST så tyckte jag att jag faktiskt var värd det nu, det blir ett lågt PPA!!
Träningsjacka, sport bh och nya promenadskor, allt från ELLOS faktiskt!
Nu jäklar måste det bli fart på det här fläskberget!!

Annars kan jag säga att vi försov oss imorses, båda barnen skulle iväg på Skadevi Cup och jeppe hade samling redan 6:30. Jag hade ställt kl men det stängde jag bara av och fattade inte att jag var tvungen att gå upp..kl 6:20 kommer dottern ner och undrar om inte Jeppe hade samling snart.Gissa vilka som FLÖG upp ur sängarna????
Så man kan säga att trötter har verkligen varit på besök idag och jag har inte fått mycket gjort här. Just nu tvättar jag fotbollskläder för fullt så de har fräscha kläder att ha på sig imorgon igen då cupen fortsätter....
Kram Malin

1 kommentar:

Eva sa...

Ville bara kika i och säga hej, hittade hit via VK där jag hade dig som "favorit" :-)
Jag är kvar där men eftersom jag har en annan blogg så skriver jag väldigt sällan blogg där på VK.
Kika gärna in hos mig www.emmelethin.wordpress.com
Lycka till med promenaderna!! :-)

//Emme