fredag 15 juni 2012

Fb sida....

Hej på er!
Idag vaknade jag 11....4½ timmas sömn.Kommer nog va lite seg ikväll he he he, MEN det är ju bra att vänta tillbaka på dygnen lite...fniss..

Har egentligen inte så mycket att skriva om, Jobbar, sover och sköter hem och barn...det är ungefär så mina dagar ser ut nu för tiden.
Jobba natt så sover man ju bort hela förmiddagarna fram till kl 14, sen ska man upp och börja fixa frukost, diska, tvätta duscha osv osv sen är det dax att börja laga mat till barnen så igen då, fixa käk, diska osv osv och sen är det liksom kväll. Man kommer inte ut nåt alls för tiden går så fort de första timmarna när man har gått upp men det blir nog lite bättre nu när ungarna gått på sommarlov och jag kan lägga mig direkt då jag kommer hem.Då kanske man istället, som idag kan komma upp lite tidigare.

Har fixat en sida på FB med mitt pyssel, kika gärna dit och gilla om ni vill!
http://www.facebook.com/FlitigaFingrar

Nu borde jag gå ut i solen och klippa klart den där lilla biten på gräsmattan som inte blev klippt för 2 dagar sen...hej och hå.....
 Kram Malin

2 kommentarer:

Anne sa...

Letar efter din sida men hittar den inte. Kan pröva sen igen från datorn, surfar just nu från mobilen...:-)

Kram

Anne sa...

hittade den.. :D