fredag 29 juni 2012

På resande fot....

Hallå på er!
Ja inte är jag särskilt flitig just nu med bloggandet, har varken tid lust eller ork...
Nu är det i alla fall bara en vecka kvar att jobba och sen går jag ÄNTLIGEN på den efterlängtade SEMESTERN!! Jag BEHÖVER det nu känner jag för jag är helt slut i hela kroppen.Orken har försvunnit och ingen inspiration har jag till nånting känns det som.

Igår var vi på LIseberg, jag hade inte sovit så mycket dagen innan just för att kunna sova på natten sedan.La mig 22 och vaknade 04....kunde inte somna om tyvärr och 5:40 gick jag helt enkelt upp och hoppa in i duschen.
Vi tog tåget ner till Göteborg och var där kl 10, gick några timmar på stan och shoppade och käkade.Hade presentkort från GratisBio på Panduro så de passade jag på att handla upp, båda barnen fick oxå välja lite saker för dessa pengar då det var hela 800:- kvar på presentkorten.
Vi är mycket nöjda med våra köp i alla fall! ;o)
Kl 13 var vi vid Liseberg, bra nu när de har dubbelt så många kassor mot innan och man kan köpa åkbanden direkt i första kassan! Me like!
Vi hade supertur med vädret, soligt och fint hela dagen och ungarna åkte och åkte och åkte och åkte...Vi mammor hoppade över åkandet och lät barnen istället få ta de pengarna till chokladhjulen....
Om de vann...klart de gjorde! ;o)
Gissa vilka som stupade i säng 23:30 på natten sedan?? Jag tror inte vi hann lägga huvudet på kudden ens innan vi sov!

Ha det så gott!
Kram Malin

Inga kommentarer: