måndag 23 maj 2011

Ny vecka!

Jag ÄLSKAR den här årstiden!
Jag kan säga det hur många gånger som helst och man vill inte det ska ta slut.Men om det inte hade gjort det så kanske man heller inte hade uppskattat den lika mycket. ;o)
 Det regnade igår kväll här men det var ändå ganska skönt tycker jag och det behöver verkligen komma lite vatten ute.Det är bra när det regnar sent på kvällen och är fint på dagen...fniss...

Det är nu man skulle vilja vara en sån där lyxhustru som bara kunde gå hemma och njuta av allt det vackra omkring en, sen kan man jobba på hösten och vintern när det inte alls är lika kul ute tycker jag. ;o)

I alla fall så var jag ner till affären för att handla hem lite mat till veckan, kunde inte låta bli att åka ner till hamnen och gå ut och kika där en stund.Det var så skönt ute trots att det småblåste lite.Solen sken mellan molnen och så fick jag påhälsning av en liten (stor) and som blev lite nyfiken...eller så ville han bara ha mat.
Hjo, kl 9:15 måndag morgon...
Bilderna är såklart klickbara.Fy vad jag kände för att bara sätta mig där nere och bara njuta och sen inte göra nåt mer alls idag.Tyvärr går det ju inte så efter en stund åkte jag hem igen.Ska se om jag kan komma ut och i alla fall börja klippa lite på gräsmattan idag.Kan ju ta lite idag och lite imorgon om inte annat tänkte jag innan det blir så där överdrivet långt igen.
7 veckor kvar till semester om ni VISSTE vad jag LÄNGTAR dit!!
Vad ska ni hitta på, på er semester??

Och förresten, det var detta vi kalasade på igår kväll jag , barnen och deras kusin:

Kram Malin

Inga kommentarer: