lördag 28 maj 2011

Home sweet home

Jag bor i en ganska tråkig stad men ack så fint det är här på sommaren.
Borta bra men hemma bäst sägs det ju, och jag tycker det stämmer ganska bra jag....
Jag har VÄLDIGT svårt att tänka mig att bo någonstans där det inte finns vatten!
Idag tog jag en promenad till stan för att handla och gick utmed vättern hem.Lite mulet och några få regnstänk men ändå så himla fint.
Korten är tagna från precis samma ställe men från 2 olika håll....Tycker det blir så fint när man gör korten lite gammeldags så därför har jag redigerat det första kortet i färgerna.
Nu ska jag sova för jag ska upp 5:15 imorgon för att jobba, usch va jobbigt. ;o)
Kram Malin

1 kommentar:

Nanny Lundin sa...

Ja jag håller med dig fullständigt. Tråkigt så man kan somna ståendes ute ibland men ack så vackert och härligt ändå :-)