onsdag 9 januari 2013

Träningsvärk allan!

Ja FY SATAN vilken träningsvärk jag haft i dagarna 2 sen jag var på gymmet i måndags! Inatt kunde jag knappt gå upp för stegarna till hattmaskinerna på jobbet så jäkla ont gjorde det i benen.
Men samtidigt är det ju skönt att ha träningsvärk för då känns det ju verkligen att man jobbat och att det gett nåt...även om det inte är så skönt i sig...fniss...

Idag fick det bli gymmet igen, jag kör mitt 45 min pass just nu, lugnt så här i början eftersom vi varit sjuka hela julen och halsen är ju inte riktigt hundra än.Men hellre lugnt än inget alls.Går i rask takt på gåbandet nu och sen kör jag 4 styrkemaskiner för tillfället.I vanliga fall kör jag ju 8 men det får bli sen när jag känner mig bättre. Jag hoppas jag ska komma dit igen då jag tycker det är ROLIGT att gå och träna på gymmet, just nu är det mest pest och pina och nåt jag tvingar mig att göra för att jag helt enkelt bara MÅSTE!

Det syns ju inte på denna bilden men det har faktiskt varit en del folk på gymmet dessa dagar jag varit där, de flesta vill väl bli av med alla extra kilon man lagt på sig över jul och nyår kan jag tro. ;)

På fredag ska jag dit igen, 3 dagar denna veckan får vara bra, helgerna brukar jag ha ledigt från gymmet.Tycker det blir lagom helt enkelt.....
Som sagt, tur man har en gubbe som har jävligt bra karaktär och kan ha lite koll på en. ;)

Kram Malin

1 kommentar:

Milla sa...

Ja usch - jag var på mitt gymm igår efter 5 och mycket folk var det, och varmt! Blev alldeles slutkörd! Jag ska försöka köra 5 km på löpbandet tänkte jag, tills man kan ut o springa utan att slå ihjäl sig.
kram Milla