söndag 6 januari 2013

Gott Nytt År!

Ja ett Gott Nytt År på er allihopa!
Här blev ju inte så mycket bloggat den senaste tiden men men ibland kommer livet helt enkelt emellan och man hinner inte riktigt med allt man skulle vilja.

Hoppas ni haft en fin jul!
Själva har vi varit lediga i 17 dagar och det har varit KANON måste jag säga.Tyvärr blev vi sjuka nån dag efter julafton och har mest varit hemma och försökt att bli friska sen dess men det har trots det varit skönt att bara få vara hemma känner jag.Tyvärr så börjar jag nu jobba inatt igen men det får väl gå det oxå. ;)

Julen spenderade vi hos min bror, mycket trevligt och nyår var vi bara hemma och gjorde ingenting då vi var sjuka.Men det va ganska så skönt det med får jag säga. Nytt år blir det ändå trots allt.

Igår var vi i alla fall till Ikea för andra gången denna veckan för att fixa lite saker hem till Peder så att jag kunde få en liten pysselhörna där.Så gulligt av honom att vilja fixa detta så jag ska kunna jobba även där och trivas...fniss...
Här kommer lite bilder:







Jupp jag är jättenöjd! Perfekt att kunna sitta här och jobba för Kristinas även när vi är hos Peder så man slipper känna sig stressad över det när man inte är hemma!

I förrgår tog vi oss äntligen ut på en långpromenad oxå då vi knappt varit utanför dörren under julen då vi blev sjuka.Verkligen skönt att få röra lite på sig igen och vädret var ju så fint i fredags då vi hade lite sol under några timmar här.






Ja det va lite från mig och vad vi haft för oss under vår ledighet.Inte så mycket som sagt men egentligen är det ju sköt att bara få slippa jobba, vara hemma och bara vara!
Kram Malin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad gulligt gjort att du får ha en pysselhörna även där. Är så glad för din skull att du har någon att dela livet med igen. kram på dig!

jessica.mammamail

Anne sa...

"liiiiten pysselhörna"...!!! Avis..!!! Vill oxå ha pysselhörna, din är ju större än hela mitt kök..=)

Ha de så himla gott.

Kram Anne