lördag 10 december 2011

Jag älskar mitt jobb...

Yeah! Hade världens "bästa" julfest och blev utskämt för hela jobbet, typ 130 pers eller så.....Fy fan va jag älskar mitt jobb....yeeh....det här gör ju att man bara ÄNNU MER vill söka annat jobb.Varför måste man skämma ut folk som verkligen HATAR att stå i strålkastarljuset??? Jag bara undrar??
Ja på jobbet brukar de varje år lotta ut vinster typ för dom som kommer på julbordet.Jag brukar aldrig lyssna så noga för jag brukar aldrig vinna så jag brukar liksom inte bry mig så mycket.Sista vinsten så ropar de upp mitt namn.Så mina jobbarkompisar vid bordet jublar och klappar händer och jag bara men var det jag? Jag satt ju och prata och lyssna inte så noga. Dom ja ! Jaha så jag reser mig upp och är på väg fram då säger dom i mikrofon .Nä *skratt* det var inte du! Jag bara men vad sa ni? Nä det var inte du vi skoja typ det är din syster johanna.Alla garva och jag står där som ett fån får vända tillbaka och sen får syrran "vinsten".Jag skiter i vinsten, faktiskt.Men när sen massor av folk kommer till mig och säger fan va dåligt och vad elakt och så ska jag svara på det när folk kommer fram och säger hur elakt det var och hit och dit.Så får JAG skämmas och tycka att vad pinsamt.Jag HATAR att stå i rampljuset! Men jag är fan glad att syrran fick vinsten och inte "nån som alltid vinner" på jobbet! För vissa dom vinner ju jämt. ;o)

I love my job.....

//M

3 kommentarer:

LivA sa...

Usch, jag skulle blivit jätteledsen om någon gjorde så emot mig, skittaskigt och väldigt låg nivå på vuxnas "skämt"...Kram

Anne sa...

Det är väl just sådana här grejer som gör att man inte vill stå i rampjuset, när man blir till åtlöje ... Som skrivs i kommentaren innan, mycket låg nivå av vuxna människor...=(

Kramizar till dig och hoppas du hittar ett jobb som är lite mer inspirerande än det du har nu. Du kanske ska börja plugga eller något....

Anne

Marica sa...

Finns alltid folk som trivs med att ha roligt på andras bekostnad, så jäkla tråkigt med sådana människor speciellt då de faktiskt ofta känner en och vet att man kanske inte gillar att stå i rampljuset! Skit i dem Malin - du är mer värd än så!!! Kram på dig!