måndag 5 december 2011

Fullt upp

Ja det har varit fullt upp här sen farfar dog.Första 2 veckorna spenderade jag ju mest nere hos farmor, sen hade vi g´begravningen osv osv.
Det var riktigt jobbigt måste jag säga men nu börjar det bli lite vardag igen även om det känns väldigt konstigt att farfar är borta.
Tänkte att jag skulle åka ner till farmor i helgen en sväng.

I helgen som varit så var det ju julmarknad i Almnäs där jag då stod i år igen. Det gick hemskt bra i år måste jag säga, verkligen superkul!!
Är redan laddad för att göra saker  inför nästa år! Skulle gärna vilja ha ihop så pass mycket saker att jag även kunde stå på julmarknaden som är den 1:a advent i stan oxå men vi får väl se hur mycket saker jag får ihop.











Nu håller jag på med de sista beställda barbiekläderna till tjejerna på jobbet SEN ska jag ta det lite lugnt hade jag tänkt.Kanske börja på lite saker inför nästa år osv.

I veckan är det dax att tag tag lite i huset oxå så jag får väl föröska städa och tvätta på förmiddagarna och jobba på kvällarna då så kanske kanske kan man ha det fint till helgen och sedan bara få slappna av lite och ta det lite lugnt!

Kram Malin

Inga kommentarer: