söndag 11 september 2011

Sjukstuga och massa annat!

Både jag och dottern har varit krassliga i veckan.Amanda fick feber och förkylning och smittade såklart ner mig.Jag har klarat mig från feber men varit/är förkyld så jag har jobbat ändå trots jag varit hur trött som helst.Dumt tycker säkert många men jag har helt enkelt inte råd att vara hemma och sjuk och jag har ju inte haft feber så....lite alvedon så har fet gått ok ändå.
Idag ska jag jobba över igen, jag måste ha ihop lite pengar helt enkelt så 12 timmar blir det idag igen.Har inte lust för 5 öre, helt vill jag bara gå och sova men det är bara att bita ihop och när det är gjort kommer det kännas bra!

I veckan har vi även haft lite kalas för sonen som fyllt 11..han fick äntligen sin efterlängtade DATOR!
Dator och fika direkt på morgonen det är inte dumt det! ;o)

Egentligen skulle vi åkt till Liseberg i helgen men ungarna blev supersura då deras pappa "bangade" bara en vecka innan vi skulle åka ( jag förstår dom ) och egentligen skulle vi åkt själva ändå men eftersom jag gått och blivit dålig och Amanda va så trött efter febern så vi bestämde att inte åka till Göteborg och Liseberg ,de tyckte ändå inte det spelade någon roll då pappa redan bangat.Så vi bestämde att åka ensamma senare istället, barnen fick bestämma för jag åkte gärna ändå om de hade velat även om jag va dålig men istället så tog jag med dom på bio igår och tittade på Smurfarna.
Söt film och Jeppe hade med sig kompisen Jacob oxå och efteråt så gick vi och åt på Mc Donalds.Då kom vi ut och fick göra nåt i alla fall tyckte vi.Alla glada och nöjda och resan till Göteborg ska vi göra antingen till jul eller så fort Liseberg öppnar till våren igen. Denna gången tänker vi INTE planera att åka med någon annan för då är det ingen som kan komma och göra barnen besvikna i alla fall och förhoppningsvis ska vi vara friska då oxå!

Hoppas ni andra haft en fin helg!
Kram Malin

1 kommentar:

Marica sa...

TACK för att J fick följa med :) KramKram