söndag 25 september 2011

Här händer...inte mycket vill jag lova!

De sista veckorna har varit en massa massa jobb för min del har jobbat över 4 helger i rad och denna helgen har varit min första lediga helg på 5 veckor nu. Följde med en kompis ut igår kväll men annars har det mest blivit hemmasittande på helgerna och bara varit.Jobbar för fullt på med handarbetet så jag ska ha nåt att visa upp på julmarknaden om jag får en plats där ute i år igen.Just nu är det mössor som gäller....
Dom är SÅ fina ( ja jag tycker det själv ;o)...) och så himla roliga att göra.Samtidigt som jag försöker lära mig virka mer så får jag oxå gjort en hel del som t.ex dessa mössor.Jättekul!
HÄR lottar jag även ut en mössa!

 Men imorgon är det jobb igen samt att det är produktionsövertid till helgen, så fullt upp!
Kram Malin

Inga kommentarer: