onsdag 10 juli 2019

Lite nya kläder...

Ja det är alltid lika roligt att shoppa lite nytt och jag får säga att de senaste åren har det inte blivit jättemycket sådant. Jag har känt mig alldeles för ful och fet och inte tyckt att det varit nån ide så det har mest blivit bekväma kläder, mysisar o jeans i stort sett. Samma gamla vanliga v ringade tröjor som fått hänga med i flera år så folk har väl knappt sett mig i nåt annat. Men nu har jag det senaste året faktiskt börjat köpa mig lite kläder igen. Bara att konstatera att jag antagligen  kommer fortsätta se ut såhär så jag kan lika gärna försona mig med det. ;) Och alla blir ju finare med lite snygga kläder oxå he he he.

Artrosen i fötterna har ju inte gjort det lättare att promenera o röra på sig men jag ska försöka ta tag i det lite igen. Lite lite har jag varit ute sen jag gick på min semester men fötterna dödar mig ibland. Men jag hoppas det kan bli lite bättre med tiden. Vi får se. Blir glad om jag lyckas gå ner lite o komma i lite bättre kondition tills bröllopet i alla fall. Den som lever får se.


Det här är lite av det nya som hamnat i min garderob i sommar. Jeansen o shortsen fullkomligt ÄLSKAR jag, de är så himla bekväma. Klänningen är ny för dag och superfin!!! Lite tjock för den kanske, men va sjutton! ;)
Fin och jätteskön, det får gå ändå!

Nä jag får väl försöka ta o fp lite sömn, imorgon ska vi ut på lite äventyr nämligen!
Malin



Inga kommentarer: