fredag 28 juni 2019

Läser man bloggar fortfarande??

Ja, läser man bloggar fortfarande??
jag funderar på att damma av den här bloggen lite...det var 4 år sedan jag skrev här inne och en hel del har ju hänt sedan dess. Men jag vet inte ens om det är intressant för andra eller bara som en dagbok för mig själv.

Läser du fortfarande bloggar och tycker du det är kul? Eller är det mest instagram och fb som man är på nu för tiden? Jag ser att väldigt många av de bloggar jag själv följde förr inte är särskilt aktiva längre och kanske borde jag oxå göra en rensning här bland mina länkar och ta bort de som är inaktuella så att säga...

Jag har precis gått på min semester och har nu 6 veckor härlig ledighet framför mig. Kanske dax att rensa upp och damma av denna blogg tänkte jag. Nu när man börjat landa i nytt jobb osv och allt som hänt de senaste åren?

Vi har framför oss både giftermål , resor och huset som vi håller på att göra ordning o renoverar upp så smått. 2 av 3 barm har flyttat hemifrån och den yngsta har precis tagit studenten och börjar nu jobba i augusti...
Jag kanske ska göra ett litet försök igen o damma av här igen.....




Kram Malin

Inga kommentarer: