tisdag 23 april 2013

Blåsigt!!

Satan vad det blåser idag!!
Jag och Jeppe har trots detta ändå varit ute på en 40 min promenad idag.Skönt MEN blåsigt som sagt!
Har lovat Jeppe att följa med han ut och gå/springa så han börjar röra på sig lite och det är ju även bra för mig och mitt lilla diskbråck.Och även jag vill gärna gå ner några kilon till sommaren tack!

Vi har ju beställt oss en RESA nu ÄNTLIGEN!! Det tog ju ett tag innan vi fick reda på vilka semesterveckor vi fick på jobbet.Fanns inte så mycket resor kvar MEN nu blir det i alla fall Mallorca och vi ska åka hit:
http://www.fritidsresor.se/resa/spanien/mallorca/alcudia/lagenheter-orquidea-playa/bilder?season=sommar-2013#page-scroll
Ser ju inte helt tokigt ut tycker vi. ;) Vi LÄNGTAR!!!!!!

Ja hos Peder har det flytit på nu äntligen är taket klart, färdigmålat osv så nu ska det upp belysning bara och sen är det bara att fortsätta med väggarna....eller bara och bara...men han kan ju sånt där min Peder. ;)




Gött när det går frammåt i alla fall!
Nu ska här virkas lite tror jag.
Kram Malin

1 kommentar:

Milla sa...

Härligt att komma iväg på resa! Det är så kul att se att livet verkar ljust och glatt! kram Milla