måndag 15 april 2013

Vi ( Peder ;-)...) jobbar på!

Tiden går väldigt fort...
Vi (Peder) har jobbat på som bara den i vardagsrummet med taket, själv har jag bara skött lite hushålls sysslor under tiden men i veckan hoppas vi kunna börja måla taket nu när det sitter uppe.Ja, då ska ju den här fröken oxå vara med att måla. ;-)
JÄKLARS så fint det blir!!! Vi blir riktigt nöjda! Ska bli SÅ kul när vi även ska börja få upp tapeterna sedan! Men visst tar det tid, vi jobbar ju heltid båda två så det blir ett par timmar på dagarna som man går hemma och fixar, jag mest i hushållet och Peder med taket. Hans stora grabbar har oxå hjälpt till när de satt upp taket.

Förra helgen tog vi lite av våra utrensade saker och åkte på Loppis i Tidaholm oxå, lite fick vi allt sålt så det var ju bra. Vi får fortsätta packa i lådor det vi rensar ut och så får vi fortsätta stå på lite loppis då och då.Många bäckar små....
Lite har jag ju även jobbat för Kristinas Scrapbooking som jag har bloggdag varje söndag hos, jag saknar dock att pyssla ÄNNU mer än vad jag har ork och tid till just nu.Men det kommer väl mer sen när vi väl får ordning "här hemma" och faktiskt har ett vardagsrum att sitta i igen. ;-)
Ha det gött!
Kram Malin

Inga kommentarer: