måndag 1 juni 2015

Träffas och trivas.

Ops, nu gick det visst 2 veckor här igen, va tiden går fort jag hänger inte med!

Vet inte om jag sa det innan men jag har ju börjat plugga på NTI nu så jag läser in handel och administration på gymnasienivå. Man får ju nån utbildning i alla fall!!
Mycket jobb och det har gått ganska bra faktiskt och jag kommer nog läsa året ut sen får det nog räcka. Tror jag i alla fall. ;)

I helgen va jag på en träff i Skövde igen.
Det är alltid lika kul!! Träffas, mysa, prata och pyssla.

Fick gjort en hel del så nu har jag 4 alster klara för Idas Magasin som jag är Dt hos! Känns skitskönt!!

När Eurovision gick så var vi bjudna hem till Åsa. Vi tjejer hade en heldag med pyssel och Åsas man servade oss hela dagen med mat och fika. Deras ungar bakade rabarbertårta som va SÅ god!!
På kvällen kom alla gubbarna och så blev det några öl för dom, grillning och Eurovision.
Och tänk att Sverige vann! Fan så kul! Åsa kunde knappt sitta still! ha ha ha

Ha det gött!
Kram MAlin

Inga kommentarer: