fredag 15 maj 2015

Marknad.

Igår va det marknad här i Hjo, alltid lika kul att gå ner en sväng och kika även om det oftast är samma saker år från år. Ser man nåt nytt så är det alltid kul. ;)
Det enda vi köpte va nya foppatofflor, jag köpte en smalare modell denna gången, jag hoppas de töjer siglite lite i alal fall även om de sitter bra på foten just nu. ;)
Lite bröd, jordgubbar och marknadskarameller blev det oxå.
Det är alltid kul när det händer nåt i stan.
 UNDERBART väder hela dagen så det var perfekt för alla knallar!
Eftermiddagen bestod mest i solning på altanen med dottern och hennes kompis och sedan grillning på kvällen. SÅ härligt väder!!!
Gött!

Tog sen tag i alla mina bilder som jag sparat på datorn och laddade över dessa till den externa hårddisken...jag tror min dator kommer rasa snart så jag får passa på innan jag förlorar allt känner jag!
//Malin

Inga kommentarer: