torsdag 21 mars 2013

Jäklar va jag är dålig på det här!

Att blogga menar jag.
Jag glömmer liksom bort det just nu när det är så mycket annat hela tiden.Det kommer i skymundan lite....
Vi håller på att göra om lite hemma hos Peder nu, vi hämtade tapeter i förra veckan och förhoppnongsvis ska vi påbörja tapetseringen och allt därtill nu i helgen.Jag hoppas det blir bra.
Vi har haft väldigt fint väder här ett tag men KALLT.Vi försökte oss på en dag att sola lite vid husväggen, det gick väl ok, men några grader varmare till tack...ja helst vill jag ha vår och sommar typ NU.Fryser hela tiden känns det som.....
Charlie ville oxå va med såklart.Den han älskar ju snön, ser ut som en snögubbe mest hela tiden när han varit ute tycker jag....

Slänger in en bild på gamla brandstationen oxå, varför inte liksom nu när man har en brandman i huset. ;-)
Kram Malin

Inga kommentarer: