lördag 15 september 2012

Lördag

Lördag och detta är min barnlediga helg så här hemma är allt bara tyst och väldigt lugnt idag.
Känns jätteskönt samtidigt som det känns väldigt tomt när inte barnen är här.
Ofta brukar jag hamna i nån typ av koma första dagen de försvinner och är bara trött trött trött.Igår när barnen åkt sov jag i hela 3 timmar på kvällen.Vilket oxå gjorde att jag inte alls kunde sova inatt ( inte så konstigt heller med tanke på att jag jobbar ständigt natt på veckorna...)
Lekte lite med instagram....

Högst på min önskelista just nu är en canon systemkamera gärna med lite olika roliga objektiv till...
Det är ju synd att min gamla systemkamera FÖR FILM inte är värd nåt speciellt idag och jag tror inte ens det finns nån som vill ha en kamera där man måste använda FILM i. ;o)
För det är ju så roligt att ta kort!
Dessa 2 korten är tagna inatt med instagram på min iPhone 3 därav inte den allra bästa kvaliten men kort är kul oavsett..... ;o)

Ikväll blir det biodejt, ska bli kul att komma ut lite!
Kram Malin

3 kommentarer:

Anne sa...

Så fina korten är på dig..!!!

Ullis sa...

Funderar du på sälja systemkameran med film? Hur mycket vill du ha isåfall?

Malin E sa...

Ja Ullis är du intresserad? 2 objektiv finns det till den oxå, inte jättemycket använd alls.
Du kan maila mig på malin.ellegard@telia.com om du vill så kan du få kort på den osv osv....
Kram MAlin