måndag 27 februari 2012

Några fina kort på min dotter.

Igår tog jag några fina kort på min dotter, oj så fina de kommer bli att scrappa dom sen! ;o)






Jag hinner inte riktigt med osm jag hade önskat nu när jag gått upp och börjat jobba heltid igen.Det är inte kul alls tycker jag är supertrött på eftermiddagarna nu när man måste stiga upp 4:45 igen.6:30 var MYCKET bättre och man var ju människa när man kom hem från jobbet.

Kanske skulle man börja plugga igen, jag är lite inne på att läsa in handel och kontor som fanns påmin tid, vad det är idag har jag ingen aning om, eller läsa in en del i alla fall som man behöver.Ska ringa och kolla läget bara jag får tag på Anders....fniss... Vi får se vad som händer i alla fall.Såhär vill jag inte ha det i 25 år till kan jag säga, gå som en levande zoombie varenda eftermiddag bara för man är så trött och inte orkar nånting.Vilket liv..eller rättare sagt det ÄR inget liv!

Nåja vi får se vad som händer, eller inte händer för här händer just ingenting nu förtiden.Dockhar vi haft väldigt fintoch solligt den senaste tiden, det gillas MYCKET!
Kram Malin

3 kommentarer:

**Sanna** sa...

Otroligt fina kort Malin! Hoppas att allt är bra med dej? Kram

Malin E sa...

Tack snälla.Ja här flyter livet på som vanligt ungefär. ;o)
Kram kram!

Anne sa...

Plugga är ju så himla roligt faktiskt, go fot it..!!!
Vad fina kort du tagit..:-)

Kram